firma A już na miejscu, moja recenzja na bieżąco

Uff 🙂 Odebranie przesyłki się trochęskomplikowało, bo Urząd Celny ją otworzył po czym na poczcie nie mojej lecz ciut odległej musiałam podpisać protokół zawierający adnotację o otworzeniu paczki.

Wczoraj po południu odebrałam paczkę, dziś zaczynam dokumentować 🙂

 

Pierwsze wrażenia- paczka solidnie zabezpieczona, w środku dokładny ‚spis treści’ i list podziękowująco-zapraszający do współpracy- miły gest 🙂

 

Obraz 1172

 

Ten dostawca naprawdę poważnie traktuje termin ‚pakowane próżniowo’. Opakowanie zewnętrzne ma znaną skądinąd postać grubej, nieprzezroczystej, metalicznej folii. Różnica polega na tym że wyssane zostało ze środka całe powietrze- CAŁE. Proszek jest zbity twardo w niewielką cegiełkę. Objętość opakowania ciut mniejsza. Dla pewności zważyłam jedno opakowanie przed otwarciem- 112g- wszystko w jak najlepszym porządku 🙂

Nie zwlekając przystąpiłam do otwierania opakowania zewnętrznego.

Obraz 1175

Oczom moim i kibicującego dzielnie kota ukazało się foliowe opakowanie wewnętrzne i sprasowana twarda ‚cegiełka’ w całej okazałości. Rozcięłam folię i do opakowania dotarło powietrze. Co dziwne ‚cegiełka’ nie straciła formy. Dopiero w dłoni rozsypała się w miałki proszeczek 🙂 BAQ, najprawdziwsze BAQ 🙂 śliczniutki zielony kolor i intensywny zapach henny 🙂 Zmielona na puder 🙂

Obraz 1178

 

Na zdjęciu pokazuję większą grudkę- wystarczy lekko ściasnąć w palcach żeby te kawałki zamieniły się w proszeczek. Oczywiście od razu przystąpiłam do czynności zasadniczych, tj zmieszałam proszek z wodą, nakryłam folią, umieściłam chusteczkę higieniczną, i czekam co będzie dalej- jak będzie uwalniać się barwnik. Ten post będzie edytowany! c.d.n. 🙂

5 thoughts on “firma A już na miejscu, moja recenzja na bieżąco

  1. Pozdrowienia dla kibicującego dzielnie kota! 😉 Już na zdjęciach widać jak drobna jest ta henna, a zapach świeżo otwartego opakowania po prostu uwielbiam. Nie wiem, jak można go nie lubić.

Skomentuj

